X
Następny artykuł dla Ciebie

Dzięki mediom społecznościowym stajesz się mądrzejszym liderem

PREMIUM

Dorie Clark

Łatwo jest wskazać problemy wynikające z istnienia mediów społecznościowych: niższa produktywność pracowników przeglądających Facebooka w czasie pracy; nowe obowiązki związane z „osobistym brandingiem”, o jakie musimy zadbać w sieci; i ogólny zalew informacji, za którym nie sposób nadążyć.

Kiedy słyszymy o korzyściach płynących z tych mediów, zazwyczaj chodzi o ich kontekst biznesowy (są to zachwyty nad rozwojem „wspomaganego sterydami marketingu wirusowego”) lub najszerszą, społeczną perspektywę (słynne jest powiedzenie profesora New York University, Claya Shirky’ego, o „poznawczej nadwyżce” wynikającej z używania mediów elektronicznych w rodzaju Wikipedii, dzięki którym przy niewielkim nakładzie czasu i energii ludzie tworzą w sumie ogromne nowe zasoby informacji).

Mniej mówi się o tym, co media społecznościowe dają każdemu z nas z osobna. A według mnie, w rzeczywistości stajemy się dzięki nim lepszymi ludźmi i mądrzejszymi liderami.

Oto trzy często pomijane dobrodziejstwa mediów społecznościowych, jakie dostrzegam w swoim życiu i życiu podziwianych przeze mnie przedstawicieli różnych zawodów.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy