X
Następny artykuł dla ciebie

Jaki wpływ na strategie biznesowe wywierają cele zrównoważonego rozwoju?

Blisko cztery lata temu ONZ przedstawił kompleksową agendę złożoną z siedemnastu celów ukierunkowanych na zwiększenie społecznej odpowiedzialności działań sektora biznesu oraz administracji publicznej. Redakcja „Harvard Business Review Polska” postanowiła sprawdzić, jak dziś biznes w Polsce radzi sobie z realizacją wyznaczonych celów.

O zintegrowanym rozwoju ekonomicznym, ekologicznym i obywatelskim dyskutowali przedstawiciele polskich przedsiębiorstw i fundacji korporacyjnych uczestniczący w debacie redakcyjnej. Podczas spotkania zostały poruszone kwestie takie jak:

  • Budowanie społecznej świadomości żywieniowej i zdrowotnej;

  • Lokalne działania na rzecz globalnych inicjatyw;

  • Klimat i środowisko;

  • Zmniejszanie nierówności społecznych oraz walka z ubóstwem.

W debacie moderowanej przez Joannę Sochę, redaktor „Harvard Business Review Polska” udział wzięli:

  • Marzena Atkielska, Fundacja Santander Bank

  • Magdalena Grońska, Lafarge

  • Adam Piwek, Santander Consumer Bank

  • Ewelina Seget, PKN Orlen

  • Agnieszka Dolna, Fundacja NUTRICIA

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy