X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Drukarnia internetowa jako wsparcie strategii marketingowej przedsiębiorstwa

2 min

Drukarnia internetowa jako wsparcie strategii marketingowej przedsiębiorstwa

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Coraz większa rzesza przedsiębiorców przykłada wagę do skrupulatnego opracowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Jedną ze składowych jest z pewnością dobra i skuteczna reklama, jej elementami zaś mogą być ulotki, katalogi, wizytówki. W poniższym artykule przekonamy cię, że – nawet w dobie cyfryzacji i informatyzacji – ulotka nadal jest dobrym nośnikiem reklamy oraz podpowiemy, jak wybrać drukarnię internetową.

  1. Z drukarni internetowej do klienta – czyli ulotka jako nośnik reklamy

  2. Druk online – na co zwrócić uwagę?

  3. Drukarnia internetowa – dlaczego warto z niej korzystać?

Z drukarni internetowej do klienta – czyli ulotka jako nośnik reklamy

W dobie rządów Internetu i social mediów wydaje się, że ulotki, drukowane katalogi produktowe czy też plakaty nie mają racji bytu. Nic bardziej mylnego. Okazuje się, że ulotka nadal jest znakomitym nośnikiem reklamy, który skutecznie wspiera kampanię marketingową firmy. Badania pokazują, że drukowane ulotki znacznie częściej przykuwają uwagę odbiorcy niż na przykład maile zawierające treści reklamowe. Z pewnością ma na to wpływ również fakt, że ta forma reklamy została przyswojona przez odbiorców już wiele lat temu i jest nader przyjaźnie odbierana. Ulotki zazwyczaj trafiają do domu potencjalnego klienta, co sprawia, że może on sięgnąć po nie w dowolnej chwili lub wrócić do nich, by doczytać interesujące go informacje. Atakujące z ekranu smartfona czy laptopa bannery reklamowe i zapychające skrzynkę elektroniczną maile potrafią zaś skutecznie zniechęcić do zapoznania się z ofertą firmy. Nie oznacza to oczywiście, że marketing prowadzony w Internecie jest całkowicie zły czy nieskuteczny. Jak wszystko – ma także swoje zalety. Niemniej jednak podczas opracowywania strategii marketingowej warto wziąć pod uwagę również druk i dystrybucję tradycyjnych nośników reklamy: ulotek, katalogów, plakatów.

Druk online – na co zwrócić uwagę?

Przywoływany w poprzednim akapicie Internet ma niewątpliwą zaletę – pozwala na szybkie i bezproblemowe zamówienie druku ulotek. W tym celu warto skorzystać z portalu Drukomat.

Zanim jednak przystąpimy do składania zamówienia, trzeba zastanowić się nad kilkoma kwestiami, które wpłyną na ostateczny kształt produktu reklamowego.

Można zdecydować się na następujące opcje kolorystyczne:

  1. Druk kolorowy – krzycząca barwami i grafikami ulotka doskonale sprawdzi się w przypadku reklamy, która ma za zadanie wyeksponować ofertę produktów. Ten rodzaj ulotki niewątpliwie przykuwa wzrok, a głównym jej punktem są grafiki.

  2. Druk czarno‑biały – pozwoli wyróżnić się w morzu kolorowych reklam. Sprawdzi się w przypadku ulotek, których celem jest zwrócenie uwagi klienta na tekst, na przykład promujący usługi.

Należy zastanowić się również nad rozmiarem zamawianych ulotek. Informacje i grafiki nie powinny być upchnięte na najmniejszej możliwej powierzchni. Całość trzeba zaplanować w taki sposób, by treść była przejrzysta, a design estetyczny. Jeśli mamy do przekazania bogatą i obszerną ofertę, dobrym pomysłem może okazać się składany format.

Drukarnia internetowa – dlaczego warto z niej korzystać?

W dzisiejszym zabieganym świecie chcemy sięgać po to, co jest łatwe i intuicyjne. Zamówienie ulotek w drukarni internetowej właśnie takie jest. Pozwala to zaoszczędzić czas, a także umożliwia zlecanie druku o każdej porze i w każdym miejscu. Czas realizacji jest krótki, a cena zazwyczaj konkurencyjna w porównaniu do drukarni stacjonarnych. Opcje wyboru pozwalają zaś dostosować produkt do osobistych preferencji i uzyskać dobrej jakości ponadczasowy nośnik reklamy.

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Trzy tytuły – trzy perspektywy HBRP.pl, ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy