X
Następny artykuł dla ciebie

Długoletnia tradycja, potrzeba zmiany oraz dynamiczny rozwój

Mirosław Klepacki PL

Mirosław Klepacki, prezes firmy Apator opowiada, w jaki sposób przedsiębiorstwu udało się przejść skuteczną transformację oraz z powodzeniem zdobyć nowe rynki.

Firma Apator istnieje od 1949 roku i obecnie zatrudnia 2,8 tys. pracowników. Produkuje systemy pomiarowe m.in. energii elektrycznej i gazu, a także tworzy infrastrukturę sprzętową oraz odpowiednie oprogramowanie. Apator działa nie tylko w Polsce, ale również na rynku czeskim, niemieckim oraz rosyjskim.

Przez lata firma eksportowała swoje produkty przede wszystkim do krajów byłego bloku wschodniego. Po roku 1989 Apator utracił jednak wszystkie kontrakty na Wschodzie i musiał dostosować się do zupełnie nowych warunków rynkowych. Prezes firmy, Mirosław Klepacki, opowiada, w jaki sposób jego organizacji udaje się tworzyć innowacyjne produkty oraz skutecznie rywalizować na wielu rynkach na całym świecie.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy