W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej
MagazynSzkoleniaKonferencjeKsiążkiSklepPromocje
0

Powiadomienia

Newsletter
Harvard Business Review Polska MagazynSzkoleniaKonferencjeKsiążkiSklepPromocje
0

Powiadomienia

Strategia

Zarządzanie i przywództwo

Marketing i sprzedaż

Technologie

Efektywność i finanse

Zarządzanie sobą

Wszystkie tematy

MagazynSzkoleniaKonferencjeKsiążkiSklepPromocje
Newsletter
Newsletter
Harvard Business Review Polska
Strategia
Zarządzanie i przywództwo
Marketing i sprzedaż
Technologie
Efektywność i finanse
Zarządzanie sobą
Wszystkie tematy
Harvard Business Review Polska
0

Powiadomienia

Menu Ukryj

Strategia

Zarządzanie i przywództwo

Marketing i sprzedaż

Technologie

Efektywność i finanse

Zarządzanie sobą

Wszystkie tematy

MagazynSzkoleniaKonferencjeKsiążkiSklepPromocje
Newsletter
Powiększ tekst Pomniejsz tekst
Usuń
Ulubione
Drukuj
Podziel się
Zarządzanie i przywództwo | Internet, Sprzedaż

Delia Fischer: oferujemy klub zakupowego relaksu

Delia Fischer, Joanna Socha
Powiększ tekstPomniejsz tekst
Usuń
Ulubione
Drukuj
Podziel się
Delia Fischer: oferujemy klub zakupowego relaksu

Jako redaktorka „Elle Decoration” przez wiele lat doradzała czytelnikom w wyborze mebli i akcesoriów dekoracji wnętrz. Pomysł na własny biznes przyszedł jej do głowy, gdy okazało się, że na rynku e‑commerce brakuje firm sprzedających ten asortyment. Tak powstał klub zakupowy Westwing Home & Living. O budowaniu nowoczesnej firmy i otwarciu pierwszego stacjonarnego sklepu w Warszawie opowiada Delia Fischer, założycielka Westwing.

Kluby zakupowe stają się coraz popularniejszą alternatywą dla tradycyjnych sklepów online. Ich największą siłą są kilkudniowe kampanie sprzedażowe. Platforma internetowa takiego klubu umożliwia internautom zarejestrowanie się i regularne otrzymywanie informacji na temat aktualnych i nadchodzących kampanii sprzedażowych oraz promocji.

Założony przez Delię Fischer i Stefana Smallę w 2011 roku Westwing Home & Living zapewnia klubowiczom dodatkowe korzyści, takie jak możliwość przejrzenia zdjęć ciekawie zaaranżowanych wnętrz i dostęp do inspirujących informacji i porad dotyczących najnowszych trendów oraz wyboru odpowiednich mebli i akcesoriów. Użytkownicy mogą natychmiast zakupić wybrane produkty.

Skąd się wziął pomysł na biznes? Delia Fischer opowiada, że po raz pierwszy pomyślała o założeniu własnej firmy podczas jednej z przeprowadzek. Gdy chciała zakupić określone elementy wyposażenia, wielu z nich nie dało się zamówić w internecie w jednym miejscu.

Chciałam kupić pewne produkty, które pokazywaliśmy w czasopismach. Napotkałam przy tym dwa problemy. Po pierwsze te produkty były praktycznie niedostępne w sieci, a po drugie były bardzo drogie. Pomyślałam, że to dziwne. Ludzie kupują przecież online ubrania w różnych wzorach i rozmiarach. Tace, wazy czy świeczniki również powinny być łatwo dostępne dla osób przebywających w domu, który chcą udekorować – przekonuje.

Delia Fischer: oferujemy klub zakupowego relaksu

Delia Fischer opowiada też o innych potrzebach klienta, na które jej firma postanowiła odpowiedzieć.

Klienci lubią dziś przeglądać oferty w atmosferze relaksu. Teraz mogą robić zakupy, leżąc wygodnie na kanapie w domu i przesuwając palcem po ekranie iPada czy iPhone’a. To bardziej komfortowe doznanie niż używanie laptopa lub komputera stacjonarnego. Na rozwoju sprzedaży za pomocą urządzeń mobilnych zamierzamy się skupić w kolejnych latach – dodaje.

Zapraszamy do obejrzenia całego wywiadu, który z Delią Fischer przeprowadziła redaktorka HBRP, Joanna Socha.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jak zmienia się rola sprzedaży? »

Regis Lemmens: od sprzedaży do współtworzenia produktu 

Marketing i sprzedaż | Klienci, Sprzedaż Régis Lemmens, Paweł Górecki

Rola handlowców musi ulec przedefiniowaniu.

Polecamy również:
Przestrzeń ma znaczenie
Zarządzanie i przywództwo | Miejsca pracy
Dla biznesu i pracownika
Zarządzanie i przywództwo | Miejsca pracy
Czy wykonywanie w kółko tej samej pracy sprawia, że pracujesz mniej etycznie?
Zarządzanie i przywództwo | Etyka
Rellie Derfler-Rozin, Celia Moore, Bradley Staats

Delia Fischer Założycielka Westwing Home & Living.

Joanna Socha Redaktorka "Harvard Business Review Polska". Absolwentka Columbia Journalism School w Nowym Jorku.

To artykuł z kategorii: Zarządzanie i przywództwo
Polecamy również:
Przestrzeń ma znaczenie
Zarządzanie i przywództwo | Miejsca pracy
Dla biznesu i pracownika
Zarządzanie i przywództwo | Miejsca pracy
Czy wykonywanie w kółko tej samej pracy sprawia, że pracujesz mniej etycznie?
Zarządzanie i przywództwo | Etyka
Rellie Derfler-Rozin, Celia Moore, Bradley Staats
Harvard Business Review Polska
Poznaj HBRP
PrenumerataAplikacjaRedakcjaInformacje dla autorówSklep biznesowyNewsletterCzęsto zadawane pytania
Współpraca
KontaktDla prasyPatronatyReklamaKariera
Dołącz do nas
FacebookLinkedInTwitterYoutube
wydawca „Harvard Business Review Polska”

ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
al. Niepodległości 18,
02-653 Warszawa

Dział obsługi klienta:
tel. 22 11 33 444
tel. 22 250 11 44
fax. 22 250 20 99
infolinia@hbrp.pl

© 2018 ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone
Polityka prywatności
  • Logowanie
  • Rejestracja