Magazyn

Prenumerata

Pokaż numery archiwalne

Harvard-Nr-5-lipiec-2003-Czy rozwijasz wartości Twojej firmy?

Nr 5, lipiec 2003

Czy rozwijasz wartości Twojej firmy?

Kup prenumeratę

W tym numerze

Trendy

Nasi menedżerowie w ocenie inwestorów zagranicznych: Polacy mają problemy z myśleniem strategicznym
Zrób mądry użytek ze słów

Artykuł

Zarządzanie wartością firmy to nie tylko sprawa liczb
Jak naprawdę funkcjonuje firma zarządzana procesowo
Jak osiągnąć przełom w negocjacjach
Szef psychologiem, czyli jak pomóc dobrym pracownikom pozbyć się złych nawyków
Fama to dobra reklama
Bezbolesne zarządzanie zmianą
Dobre i złe kompromisy

Komentarz

Projekty jako wstęp do zarządzania procesami
Nie bój się eskalacji konfliktu! Czasami jest ona jedynym sposobem zmuszenia drugiej strony do negocjacji
Sprzedaj ludziom to, o czym rozmawiają
Wszyscy tworzą wartość firmy

Metody

Dużo lepsza obsługa klienta jest wciąż możliwa! Jak? Dzięki zasadom psychologii behawioralnej

Studium przypadku

Dylemat fuzji i przejęć: kto odchodzi, a kto zostaje?
Joanna Chylewska: najważniejsze jest utrzymanie kluczowych pracowników
Dariusz Kraszewski: proces doboru ludzi na najwyższe stanowiska musi być sprawiedliwy
Ryszard Wojtkowski: zarządzanie zmianami wymaga subtelności i zdecydowania
Aleksander Kwiatkowski: największym wrogiem udanej fuzji jest upływający czas

Relacja z pierwszej ręki

Firma w firmie: kiedy tradycyjna firma musi szybko działać, by wygrać