X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Coraz więcej polskich firm decyduje się na prowadzenie działań w trosce o rozmaite grupy interesariuszy i środowisko naturalne. Nic w tym dziwnego, bowiem CSR stał się istotnym elementem budowania przewagi na rynku. O tym, jakie można zaobserwować trendy w obszarze społecznej odpowiedzialności i jak mierzyć się z najpoważniejszymi wyzwaniami, opowiadali uczestnicy debaty redakcyjnej „Harvard Business Review Polska”.

Choć istotą funkcjonowania przedsiębiorstw jest przede wszystkim generowanie coraz większego zysku, to myślenie o działaniach związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu jest coraz powszechniejsze – również wśród polskich firm. Z czego wynika ta popularność? Okazuje się, że przemyślana i konsekwentnie realizowana strategia CSR może być źródłem przewagi na wielu polach, m.in. budowania marki pracodawcy, satysfakcji pracowników czy dbania o wcześniej zdefiniowanych interesariuszy. Rosnąca świadomość licznych korzyści płynących z działań na rzecz społecznej odpowiedzialności sprawia, że w poszukiwaniu najskuteczniejszych rozwiązań nie musimy sięgać do zachodnich praktyk. Ogromną wiedzę w tym obszarze możemy zdobyć, obserwując firmy działające na polskim rynku.

Zaproszeni do debaty redakcyjnej, zorganizowanej przez „Harvard Business Review Polska”, eksperci i praktycy mówili o:

  • najnowszych trendach w dziedzinie społecznej odpowiedzialności i wynikających z nich zmianach zachodzących w ich firmach,

  • założeniach, które są niezbędne do budowania skutecznej strategii CSR,

  • działaniach zmierzających do kształtowania gospodarki obiegu zamkniętego,

  • wyzwaniach, przed którymi stoją ich firmy, związanych m.in. z zapewnieniem bezpieczeństwa pracy i przestrzeganiem praw osób zaangażowanych w procesy produkcyjne poza granicami Polski czy ze skuteczną komunikacją z interesariuszami na poziomie europejskim.

Chcesz się dowiedzieć, jak budować skuteczną strategię CSR w swojej firmie? Obejrzyj debatę i poznaj opinie ekspertów.

W debacie udział wzięli:

  • Andrzej Losor - Górażdże Cement,

  • Krzysztof Żarnotal - Synthos,

  • Dominika Bettman - Forum Odpowiedzialnego Biznesu,

  • Ewelina Rozpara - Grupa VIVE,

  • Anna Miazga - LPP,

  • Ewelina Jabłońska - AmRest,

  • Agata Szczotka‑Sarna - Interseroh,

  • Rafał Mikołajczyk - Benefit Systems,

  • Alina Szastok - Grupa Nowy Styl,

  • Magdalena Rzeszotalska - Zakłady Farmaceutyczne Polpharma.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Alina Szastok

PR and CSR specialist at Nowy Styl Group.

Ewelina Jabłońska-Gryżenia

CSR Manager, AmRest.

Ewelina Rozpara

Menedżer ds. PR i projektów marketingowych w Grupie VIVE.

Filip Szumowski

Redaktor "Harvard Business Review Polska".

Andrzej Losor

Dyrektor marketingu i komunikacji w Grupie Górażdże.

Dominika Bettman

Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Anna Miazga

Koordynatorka ds. CSR w LPP.

Agata Szczotka-Sarna

Doradca ds. CSR i edukacji ekologicznej w Interseroh.

Rafał Mikołajczyk

Wicedyrektor ds. Komunikacji i CSR w Benefit Systems SA.

Magdalena Rzeszotalska

dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i CSR, Polpharma.

Bądź na bieżąco

Powiązane artykuły

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy