Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Przed nami 6. edycja Elite Sales Program – cyklu konferencji, które odmieniają sprzedaż polskich firm

· · 2 min

Podczas wizyty dr. Franka Cespedesa z Harvard Business School w Warszawie zapowiedziano nową odsłonę cyklu prestiżowych konferencji o sprzedaży. W tym roku organizowany przez HBRP i ICAN Institute Elite Sales Program zmieni swoją formułę na jeszcze bardziej praktyczną. Co czeka uczestników szóstej edycji ESP?

Ostatnią konferencję ESP 2016/2017 uświetniła obecność dr. Franka Cespedesa z Harvard Business School, uznanego przez Top Sales World za jednego z najważniejszych ekspertów sprzedaży na świecie. Podzielił się on swoją unikalną wiedzą o wygrywających strategiach sprzedaży. Wziął też udział w uroczystym wręczaniu certyfikatów uczestnikom piątej edycji cyklu. Otrzymali oni dyplomy potwierdzające nabycie nowych umiejętności z podpisami czterech zagranicznych gości ESP 2016/2017: Jill Konrath, dr. Régisa Lemmensa, Johna DeSarbo i dr. Franka Cespedesa. O wydarzeniach z ich udziałem przeczytasz w zamieszczonych poniżej relacjach. Tradycyjnie już podczas konferencji wieńczącej jedną edycję odsłonięto tematy i nazwiska kolejnej. Tym razem przedstawiono również nową formułę ESP.

Zobacz relację z konferencji »

Dr Frank Cespedes: Wygrywająca strategia sprzedaży 

Joanna Koprowska PL, Frank V. Cespedes

24 maja 2017 r. uczestnicy konferencji „Wygrywająca strategia sprzedaży” poznali innowacyjną metodę zdobywania przewagi konkurencyjnej.

Czego dowiemy się podczas 6. edycji ESP?

Osoby zarządzające sprzedażą często skupiają się na przeciwdziałaniu kryzysom, tracąc szersze spojrzenie na procesy w sprzedaży, przez co trudno im dostrzec jej słabe ogniwa. Tymczasem ich eliminacja pozwala szybko i skutecznie zwiększać wyniki. Celem najnowszej edycji ESP jest uświadomienie uczestnikom, gdzie w ich firmach ukrywają się „zabójcy” procesów sprzedażowych, a przede wszystkim – jak ich się pozbyć.

Poznaj tematy i gości specjalnych ESP 2017/2018:

  • Rewolucja w zarządzaniu sprzedażą: jak wykorzystać naukowe podejście do stworzenia skalowalnej i efektywnej ekipy handlowejMarkiem Roberge’em – jednym z najskuteczniejszych ekspertów ds. sprzedaży na świecie według „Forbes” oraz rewolucjonistą, który udowadnia, że sukces sprzedaży tkwi w wykorzystaniu danych i w analityce.

  • Zarządzanie marżą w sprzedaży: między ceną a rabatami – nowe narzędzia optymalizacji i zwiększania zyskówKaiem Bandillą, ekspertem z zakresu strategii cenowych, ustalania cen i zarządzania nimi, od 15 lat związanym z Simon‑Kucher & Partners.

  • Rewolucja social selling: nowe podejście do pozyskiwania szans sprzedażowych i ich realizacjiBarbarą Giamanco – autorką „Harvard Business Review” i uznaną ekspertką w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych na wszystkich etapach procesu sprzedażowego.

  • Superwydajna organizacja sprzedażowa: czyli jak zwiększyć sprzedaż przy mniejszej liczbie sprzedawców i mniejszych kosztach!Justinem Roffem‑Marshem – mistrzem projektowania procesów sprzedaży i zarządzania nimi oraz twórcą SalesProcessEngineering.net.

Zobacz relację z konferencji »

Na czym polega nowa formuła ESP?

Najnowsza edycja będzie wyjątkowa nie tylko dzięki nowym tematom i gościom specjalnym, lecz także dzięki nowej, jeszcze bardziej praktycznej formule. Jak podkreśla pomysłodawca i inicjator cyklu ESP dr Witold Jankowski, redaktor naczelny HBRP oraz prezes ICAN Institute:

*Od początku celem ESP jest zapewnianie zapracowanym dyrektorom sprzedaży dostępu do najnowszych przełomowych idei związanych z zarządzaniem sprzedażą w wyjątkowo przystępny sposób. W ramach każdego cyklu organizujemy cztery sesje plenarne połączone z praktycznymi warsztatami. Dzięki temu poświęcając zaledwie cztery dni w roku, uczestnicy zyskują wiedzę i umiejętności pozwalające im zwiększać sprzedaż. Teraz chcemy dodatkowo wesprzeć ich we wdrażaniu prezentowanych metod, dlatego opracowaliśmy kompleksowy system wsparcia pokonferencyjnego. *

*Wszystko po to, aby cztery dni poświęcone na udział w konferencjach maksymalnie przekładały się na faktyczne działania uczestników. *

Po konferencjach eksperci ICAN Institute opracują specjalne notatki z zadaniami wdrożeniowymi, a także poprowadzą seminaria wdrożeniowe online. Najnowsza edycja ESP będzie się również wyróżniać większym naciskiem na networking – i to nie tylko podczas wydarzeń w ramach cyklu. Uczestnicy ESP automatycznie dołączą też do Sales Executive Clubu – inicjatywy networkingowo‑wiedzowej dla liderów sprzedaży – i wezmą udział w jego spotkaniach.

Cykl ESP niezmiennie cieszy się wielkim powodzeniem wśród uczestników: stali bywalcy cenią konferencje przede wszystkim za dostęp do nowych przełomowych idei, a nowi szczególnie chwalą praktyczną formułę wydarzeń i możliwość wymiany doświadczeń w gronie praktyków biznesu. Aby dowiedzieć się więcej o tematach i ekspertach 6. edycji cyklu oraz zarezerwować miejsce, zajrzyj na stronę: esp.hbrp.pl.

Joanna Koprowska

Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”.

Polecane artykuły