X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Znajdź złoto w niepochlebnej informacji zwrotnej

PREMIUM

(Nr 52, czerwiec 2007)

John Weeks, Fernando Bartolome  · 2 min

Nawet nietaktowna czy nieprzystająca do rzeczywistości informacja zwrotna może się przydać. Jednak tylko niewielu menedżerów potrafi na chwilę zapomnieć o urażonej dumie i wydobyć ukrytą w tej informacji cenną treść.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 94% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

John Weeks

John Weeks jest adiunktem w katedrze zachowań organizacyjnych w Insead. Jest też autorem książki Unpopular Culture: The Ritual of Complaint In a British Bank (University of Chicago Press, 2003).

Fernando Bartolome

Fernando Bartolome jest profesorem zarządzania w Instituto de Empresa Business School w Madrycie oraz profesorem psychologii zachowań organizacyjnych w Insead w Fontainebleau.

Bądź na bieżąco

Powiązane artykuły

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy