X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Zmień sposób myślenia klientów

PREMIUM

(Nr 149-150, lipiec - sierpień 2015)

Mark Bonchek  · 5 min

Wszyscy znamy tę historię. Zespół opracowuje przełomową innowację jedynie po to, aby patrzeć, jak grzęźnie ona w firmie za sprawą wewnętrznych debat. Gdy innowacja w końcu pojawia się na rynku, najpierw w szalonym pędzie kupują ją ci, którzy postanowili ją wypróbować jako pierwsi, ale później tempo sprzedaży słabnie. Wcześni klienci wykazują entuzjazm, ale na szerszą skalę innowacja przyjmuje się wolno, nawet jeśli firma oferuje klientom wsparcie i szkolenia. Firmy dysponują wszystkimi potrzebnymi elementami, by stworzyć „przełomową innowację” i „przeskoczyć przepaść”1, ale rezultaty są często rozczarowujące. Czego zatem brakuje?

Problem polega na tym, że nie wystarczy zgromadzić dane, uzyskać informacje i przedstawić propozycję wartości, by sprzedać innowacyjny produkt. Wszyscy znamy powiedzenie „uwierzę, jak zobaczę”, ale gdy chodzi o innowacje, często prawdziwa jest sytuacja odwrotna, czyli „zobaczę, jak uwierzę”...

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 98% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Trzy tytuły – trzy perspektywy HBRP.pl, ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy