X
Następny artykuł dla ciebie

Złe recenzje mogą mieć wpływ na wzrost sprzedaży

PREMIUM

(Nr 120, luty 2013)

Jonah Berger

Odpowiadanie na krytykę nie zawsze jest najlepszą taktyką. Gdy w grę wchodzi uznana marka lub kategoria produktowa, taka jak samochody, warto podjąć wysiłek, by ograniczyć do minimum złą prasę. Jednak dla mniejszych i nieznanych marek, którym krytyczne oceny mogą pomóc zwiększyć świadomość istnienia produktu, korzystniejsze bywa ignorowanie negatywnych reakcji. Marki te mogą również rozważyć podjęcie potencjalnie kontrowersyjnych działań, by zwrócić na siebie uwagę potencjalnych klientów.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy