X
Zdobądź pewne komepetencje w niepewnych czasach
30 szkoleń tematycznych online.
Nawet 5 szkoleń w cenie 1!
87,6% zadowolonych klientów
Kup >>
300 od 59

Nie powinniśmy Polaków namawiać do tego, żeby kupowali polski towar wyłącznie z powodu jego polskości. Bazowanie na pochodzeniu produktu paradoksalnie ogranicza działalność polskich firm. Za granicą bowiem nikt nie kupi towaru tylko dlatego, że jest polski. Nasze produkty muszą zatem spełniać najwyższe standardy.

...

Przeczytaj pozostałe artykuły raportu »

Zakupy na fali patriotyzmu 

Joanna Koprowska PL

Patriotyzm gospodarczy ma coraz większy wpływ na wybory zakupowe polskich konsumentów. Dlaczego rośnie znaczenie pochodzenia produktów i usług? I jak ten trend mogą wykorzystać firmy?

Działamy globalnie, wspieramy lokalnie 

Deklarowanie patriotyzmu gospodarczego przez firmę to zobowiązanie do nieustannego rozwoju i osiągania sukcesów na skalę globalną.

Ochrona środowiska to konieczność 

Dbanie o środowisko to jeden z kluczowych przejawów patriotyzmu gospodarczego. Pozwala ukierunkować działalność badawczo-rozwojową i inwestycyjną, a przede wszystkim realnie wpływać na życie Polaków.

Bezpieczeństwo lekowe kraju 

Krzysztof Kopeć PL

Krajowy przemysł farmaceutyczny odgrywa kluczową rolę w polskim systemie ochrony zdrowia. Jest także niezmiernie istotny dla naszej gospodarki i ma znaczenie strategiczne z punktu widzenia interesów państwa.

Patriotyzm gospodarczy wpływa na rozwój Polski 

Ochrona klimatu, rosnące wpływy światowych graczy na europejskim rynku, kurczące się zasoby naturalne – to wyzwania, które stoją przed polską gospodarką.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy