X
Następny artykuł dla ciebie

Badanie 3500 firm wykazało, że te, które w związku z przygotowaniami do dekoniunktury podejmowały kroki dotyczące całej organizacji, odnotowywały gwałtowny wzrost zysku operacyjnego (EBIT) w trakcie kryzysu i po nim w przeciwieństwie do przedsiębiorstw, które się nie przygotowywały. W branży sprzedaży wspomniane kroki obejmowały takie techniki, jak: pozbywanie się klientów przynoszących znikome zyski, wzmacnianie niskokosztowych kanałów sprzedaży dla małych klientów, automatyzacja zarządzania klientami, optymalizacja funkcji zaplecza i używanie danych do ustalania cen.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jak obliczyć rentowność firmy »

Czym jest EBITDA i dlaczego ma znaczenie dla każdego menedżera? 

Jarosław Tuczko PL

Kiedy zapytamy menedżerów o znaczenie sprzedaży, odpowiedzą oczywiście, że jest ona bardzo istotna. Jeśli dopytamy ich jednak „dlaczego?” – odpowiedzi najczęściej nie znają.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy