X
Następny artykuł dla Ciebie

Jak dużo osób polubiło na Facebooku stronę firmy? Pracownicy działu marketingu traktują ten wskaźnik jako miarę swoich zasług. Po jego upowszechnieniu się marki zaczęły przeznaczać miliony dolarów na próby zwiększenia liczby sympatyków w mediach społecznościowych, a menedżerowie starają się zmierzyć coś, co w przypadku wydatków marketingowych często bywa nieuchwytne – zwrot z inwestycji poczynionych przez firmę.

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Przez ostatnie kilka lat naukowcy używali różnych metod kalkulacji wartości zwolenników marek w mediach społecznościowych, ale efekty nie były imponujące. W ramach nowego badania naukowcy z Harvard Business School przeprowadzili pięć doświadczeń z udziałem tysięcy osób, badając dwie kwestie: czy osoba, która lubi markę, wykazuje większą skłonność do zakupu jej produktów? I czy to, że ktoś lubi markę, wpływa na zachowania jego znajomych?

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy