X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Wioleta Wąsik: problemem wcale nie są ambicje pokolenia Y

PREMIUM

(Nr 153, listopad 2015)

Wioleta Wąsik PL  · 3 min

WBREW POZOROM w przedstawionym studium przypadku problemem wcale nie są ambicje pokolenia Y. Głównym wyzwaniem jest brak dialogu pomiędzy menedżerami i niechęć do zrozumienia różnic pokoleniowych.

Uzdrawianie sytuacji w firmie Schipko warto rozpocząć od uświadomienia pracownikom różnic występujących pomiędzy nowymi młodymi pracownikami a ich starszymi przełożonymi. Aby prawidłowo funkcjonować w nowoczesnej organizacji, menedżerowie powinni zdać sobie sprawę z tego, że najlepszym rozwiązaniem jest zrozumienie potrzeb drugiej strony. Można to osiągnąć przez zorganizowanie warsztatu, w którym wzięłoby udział kilka osób z pokolenia Zuzanny Kołodziejczuk oraz kilka osób z pokolenia jej przełożonych. Takie spotkanie polegałoby na rozmowie na temat różnic pokoleniowych oraz ich przyczyn. Brak takiego dialogu skutkuje niezrozumieniem i w efekcie prowadzi do frustracji po obu stronach.

Dział personalny powinien uświadomić Monice Bujak, że problem z Zuzanną nie jest odosobniony...

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 97% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy