X
Następny artykuł dla ciebie

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Producent toreb ALEBAG utracił wizerunek innowatora, którym cieszył się od chwili powstania. Niektórzy z menedżerów zdają sobie sprawę z nadciągającego kryzysu, lecz ich pomysły na uzdrowienie sytuacji trafiają w próżnię. Jak ożywić pogrążającą się w stagnacji organizację?

Marzena Milewczyk, dyrektor działu projektowego firmy ALEBAG, ledwo poradziła sobie z otwarciem drzwi wejściowych do firmy. W obu rękach i pod pachami ściskała liczne katalogi, które przywiozła z TOKYO BAG EXPO, największych azjatyckich targów skupiających producentów toreb i walizek. Pojechała tam w poszukiwaniu inspiracji, przełomowych pomysłów i nowych kontaktów. A że targi były niezwykle interesujące, wróciła do firmy z podniesioną głową i szerokim uśmiechem. Była przekonana, że wypełniła swoją misję, a jej zdobycze skłonią kolegów i koleżanki do poszukania nowych dróg rozwoju dla firmy.

Harvard Business Review Polska to prestiżowy magazyn dla tych, którzy są głodni sukcesu. Inwestując w wiedzę harvardzką, robisz krok w dobrym kierunku. Sprawdź teraz!

...

Przeczytaj komentarze polskich ekspertów »

Przemysław Kania: W naszej firmie strategia innowacji opiera się na kilku filarach 

Przemysław Kania PL

Firma ALEBAG znalazła się w sytuacji znanej wielu przedsiębiorstwom z różnych branż.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy