X
Zdobądź pewne komepetencje w niepewnych czasach
30 szkoleń tematycznych online.
Nawet 5 szkoleń w cenie 1!
87,6% zadowolonych klientów
Kup >>
300 od 59

W idealnym świecie kadra zarządzająca firmą i działy informatyczne powinny mieć wspólne cele i razem działać na rzecz najważniejszych celów strategicznych firmy. Niestety, nie żyjemy w świecie idealnym, a sytuacja polskich firm nie jest tu wyjątkiem. Sytuacja w naszym kraju ma jednak kilka specyficznych cech, na które warto zwrócić uwagę.

Jest regułą w Polsce, że stanowiska zarządu i działu informatyki w firmie bardzo się różnią. Dla informatyków najważniejsza jest technologia i własne zarobki. Systemy IT powinny być więc według nich takie, żeby mogli nimi łatwo administrować, a jednocześnie, aby sami byli przez cały czas niezbędni. Przy takiej orientacji oddanie działowi IT decyzji o systemach informatycznych w firmie jest nieporozumieniem. Zarządzanie kluczowymi kwestiami IT w przedsiębiorstwie wymaga ścisłego współdziałania kadry zarządzającej firmą i działów IT. Jedna strona dysponuje wiedzą biznesową, a druga technologiczną. I to ta druga strona musi potem w sposób właściwy wdrożyć wizje i decyzje dyrekcji. Powinna więc rozumieć, jakie cele przyświecają menedżerom i według własnej, profesjonalnej wiedzy dostosowywać do nich przyjmowane rozwiązania.

Przejmij kontrolę nad swoim mózgiem i wyzwól swój potencjał »

Umysł Lidera 

Umysł lidera (The Leading Brain)
Wykorzystaj przełomowe odkrycia neuronauk, które zmieniają podejście do zarządzania sobą i innymi
Książka dla Trenera 2018 w prestiżowym konkursie Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Najlepsza książka biznesowa 2017 roku w kategorii Zarządzanie wg startegy+business.
Lektura obowiązkowa dla osób, które chcą pokonać swoje ograniczenia i poznać szczyt swoich możliwości!

...

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 96% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy