X
Następny artykuł dla ciebie

Dystrybutor zaawansowanych maszyn budowlanych zdecydował się obrać nowy kierunek rozwoju. Postanowił zawęzić swoją ofertę do samej usługi wypożyczania sprzętu w pakiecie z autorskim systemem telematycznym i serwisem. Jednak gdy pojawiła się możliwość korzystnej sprzedaży, firma zaczęła rozważać odstąpienie od nowo przyjętej strategii.

Ośmioletni syn Krzysztofa Witkowskiego niecierpliwie kręcił się na tylnym siedzeniu stojącego w korku auta, co jakiś czas pytając się, czy daleko jeszcze do celu.

– Jesteśmy prawie na miejscu. Pojedziemy, jak zapali się zielone światło.

Samochód Witkowskiego natrafił na korek spowodowany wprowadzeniem ruchu wahadłowego w okolicy Starej Miłosnej na drodze do Warszawy i stał już dobre paręnaście minut. Był poniedziałek i właśnie dochodziła godzina 7.30. Podróż z Kołbieli, położonej godzinę drogi od stolicy, już wydłużyła się o 30 minut. Krzysztof obawiał się, że spóźni się na pierwsze zaplanowane tego dnia spotkanie, a przecież musi jeszcze odwieźć syna do szkoły. Jedyne, co mógł zrobić w takiej sytuacji, to zachować spokój. Z głośników powoli sączył się ulubiony utwór My Favorite Things Johna Coltrane’a.

„Cieszę się, że w ten weekend Łukasz spędził więcej czasu z moimi rodzicami. Żałuję tylko, że nie pojechaliśmy przez Karczew. Pewnie bylibyśmy już w Warszawie – pomyślał Krzysztof. – Ale skąd miałem wiedzieć? Ten odcinek powinni byli skończyć już tydzień temu. Ciekawe skąd te opóźnienia”.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy