X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Technologiczne bezpieczeństwo w finansach

PREMIUM

(Nr 153, listopad 2015)

3 min

Technologiczne bezpieczeństwo w finansach

Światowe firmy analityczne definiują pięć megatrendów rozwoju sektora finansowego: mobilność, chmura, analityka, społeczności oraz bezpieczeństwo. Dzięki nowym technologiom banki sprawnie zmieniają strategie i wykorzystują rodzące się szanse. Przykładem jest SKOK Wielkopolska, który przy wsparciu Beyond.pl i technologii big data zaczął dostarczać klientom lepiej dopasowane usługi, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Partnerem merytorycznym materiału jest beyond.pl oraz Intel.

Technologiczne bezpieczeństwo w finansach

Wpływ postępującej cyfryzacji na bankowość widać wyraźnie choćby na przykładzie zachowania konsumentów. Obecnie klient indywidualny przed wizytą w banku sam w Internecie zdobywa interesujące go informacje i na spotkanie idzie już przygotowany. Zauważamy też, że coraz częściej transakcje bankowe realizowane są online, za pośrednictwem urządzeń mobilnych, a rzadziej w placówkach bankowych. W tej sytuacji banki muszą zmienić strategię dystrybucji usług. W efekcie tradycyjne placówki bankowe coraz częściej zaczynają pełnić funkcję biur doradczych. Nowe technologie zaś z jednej strony wpływają na konieczność zmiany strategii biznesowej, z drugiej – wspomagają jej realizację.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 98% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy