X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Technologia: Przygotować się do wielkiej rewolucji w technologiach mobilnych

PREMIUM

(Nr 96, luty 2011)

Eric Schmidt  · 1 min

Kiedy zastanawiam się nad inicjatywami strategicznymi, które firma Google zamierza podjąć w 2011 roku, uświadamiam sobie, że wszystkie będą dotyczyć technologii mobilnych. Dotarliśmy do punktu, w którym korzystając z dostępnych w telefonie funkcji geolokalizacji i mocy telefonicznych przeglądarek internetowych, możemy dostarczać użytkownikom spersonalizowanych informacji o tym, gdzie się aktualnie znajdują, czym mogą się teraz zająć w tym miejscu i tak dalej. W dodatku jesteśmy w stanie świadczyć te usługi na ogromną skalę.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 69% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy