X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Stworzyliśmy rodzimą markę luksusową

PREMIUM

(Nr 204-205, luty - marzec 2020)

Dani Reiss  · 8 min

Stworzyliśmy rodzimą markę luksusową

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Prezes Canada Goose opowiada o strategii budowania kanadyjskiej marki odzieżowej, która zobowiązała się do utrzymania produkcji w kraju.

Bardzo dobrze pamiętam ten dzień w 2001 roku – dzień podjęcia decyzji o tym, że Canada Goose, małe rodzinne przedsiębiorstwo, które dopiero co przejąłem od moich rodziców, zawsze będzie szyło swoje charakterystyczne kurtki z kapturem w Kanadzie. Siedziałem w biurze usytuowanym nad halą naszej fabryki w Toronto – jedynej, jaką wówczas posiadaliśmy – i przeglądałem nagłówki w porannej prasie. Moją uwagę przykuła wiadomość, że dwie północnoamerykańskie firmy odzieżowe postanowiły przenieść produkcję za granicę. Szefowie tych firm tłumaczyli to dwoma względami. Po pierwsze, wskutek wysokich lokalnych kosztów robocizny topniały ich marże, więc gwarantująca wyższe zyski zmiana lokalizacji fabryk była po prostu opłacalnym posunięciem. A po drugie, ich zdaniem klientów nie obchodziło to, gdzie produkty są wytwarzane, o ile nie traciła na tym marka ani jakość wyrobów.

...

Zostało 99% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy