X
Następny artykuł dla ciebie

Stwórz trzy odmienne ścieżki kariery dla innowatorów

PREMIUM

(Nr 93, listopad 2010)

Gina Colarelli OConnor, Ron Pierantozzi, Andrew Corbett

Duże firmy znacznie lepiej radzą sobie z wprowadzaniem innowacji stopniowych (przyrostowych) niż radykalnych. Aby zrozumieć przyczyny tego zjawiska, naukowcy z Rensselaer Polytechnic Institute przeanalizowali działania 21 dużych przedsiębiorstw, zmierzające do opracowania w ciągu kilku lat potencjalnie przełomowych innowacji. Badacze ustalili, że chociaż przedsiębiorstwa deklarują zaangażowanie w innowacyjność, większość z nich nie umie zorganizować formalnych struktur, które są niezbędne, aby takie programy zakończyły się sukcesem.

Nie potrafią też zapewnić im potrzebnego wsparcia, na przykład pewnej dozy autonomii, procesów dopasowanych do wysokiego stopnia nieprzewidywalności efektów ich prac oraz dobrze zaprojektowanych mierników. Co więcej, badanie ujawniło, że firmy nie potrafią w ogóle zarządzać utalentowanymi innowatorami. Aby rozwiązać ten problem, firmy muszą najpierw zrozumieć, że przełomowa innowacja obejmuje trzy fazy: odkrywanie; inkubacja i rozruch.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Ron Pierantozzi

Ron Pierantozzi jest partnerem w specjalizującej się w dziedzinie innowacji firmie konsultingowej Cameron and Associates w Filadelfii.

Andrew Corbett

Andrew Corbett jest profesorem nadzwyczajnym przedsiębiorczości i zarządzania strategicznego w Rensselaer Polytechnic Institute oraz pracownikiem naukowym programu RIP.

Bądź na bieżąco

Powiązane artykuły

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy