X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Skuteczne strategie społecznościowe

PREMIUM

(Nr 110, kwiecień 2012)

Mikołaj Jan Piskorski PL  · 13 min

Większość firm nie odnosi sukcesów na internetowych platformach społecznościowych. Dzieje się tak dlatego, że ograniczają się one do przeniesienia do sieci swoich strategii cyfrowych. Tymczasem klientów nie interesują reklamy ani możliwość przekazywania opinii zwrotnych. Chcą nawiązywać relacje z ludźmi - nie z przedsiębiorstwami.

Na tej arenie wygrywają firmy realizujące strategie społecznościowe, które:
1. redukują koszty lub zachęcają klientów do zwiększania wydatków,
2. pomagając w nawiązywaniu relacji lub ich wzmacnianiu
3. w zamian za wykonywanie bezpłatnej pracy na rzecz tych firm.

Te trzy składniki musi mieć każda skuteczna strategia społecznościowa. A buduje się ją stopniowo, pomagając ludziom w zmaganiu się z wyzwaniami społecznościowymi, które towarzyszą zawieraniu znajomości i podtrzymywaniu kontaktów ze znajomymi i z obcymi.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 98% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy