X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Rozwiąż dylemat paragrafu 22

PREMIUM

(Nr 62, kwiecień 2008)

Thomas Eisenmann, Andrei Hagiu  · 2 min

Firmy pragnące wdrożyć dwustronne platformy, na przykład pomiędzy sklepami a użytkownikami kart kredytowych czy użytkownikami przeglądarek internetowych a reklamodawcami, mają twardy orzech do zgryzienia. Muszą przezwyciężyć niechęć użytkowników jednej strony do skorzystania z oferty, dopóki nie nabiorą przekonania, że druga strona też darzy platformę zainteresowaniem. Chociaż to powszechny dylemat biznesowy, przykłady Google i Charles Schwab pokazują, że można go rozwiązać.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 87% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Thomas Eisenmann

 Profesor administracji biznesowej w Harvard Business School.

Andrei Hagiu

Profesor nadzwyczajny w dziedzinie innowacji technologicznych, przedsiębiorczości i strategicznego zarządzania.

Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Trzy tytuły – trzy perspektywy HBRP.pl, ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Powiązane artykuły

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Trzy tytuły – trzy perspektywy HBRP.pl, ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy