X
Następny artykuł dla ciebie

Pytają nas o jakieś mierniki. Ratunku!

PREMIUM

(Nr 168, luty 2017)

Michał Trojanowski PL

Polski producent gier komputerowych Sharkbit ma szansą pozyskać ważnego amerykańskiego inwestora East Mountain. Po wstępnej rozmowie z potencjalnym partnerem na targach gier komputerowych w Kolonii Polacy zdali sobie sprawę, że nie tylko nie mają jasnej strategii rozwoju biznesu, ale nie potrafią mierzyć efektywności organizacji. Postanowili to zmienić.

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Prezes firmy, Krzysztof Bilnik, zorganizował spotkanie, na którym wspólnie z menedżerami chciał ustalić, w jakim kierunku powinna zmierzać organizacja. Niestety, spotkanie zakończyło się konfliktem między szefami poszczególnych pionów, z których każdy przypisywał sobie największe zasługi dla dotychczasowego rozwoju firmy. Właściciele Sharkbitu postanowili zatrudnić konsultanta, który miał pomóc zaprojektować nowe, realistyczne cele strategiczne i działania poszczególnych pionów.

Po wstępnym opracowaniu planów na przyszłość założyciele postanowili ponownie przedstawić menedżerom swoje oczekiwania. Spotkanie jeszcze bardziej skłóciło już i tak negatywnie nastawionych szefów działów – część z nich uważała, że wprowadzenie nowych zasad pogorszy wyniki ich zespołów, gdyż wywoła chaos i niepewność. Właściciele firmy stają przed wyzwaniem, jak podporządkować działalność operacyjną firmy ustalonym celom strategicznym.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy