X
Zdobądź pewne komepetencje w niepewnych czasach
30 szkoleń tematycznych online.
Nawet 5 szkoleń w cenie 1!
87,6% zadowolonych klientów
Kup >>
300 od 59

Nowa rzeczywistość wymaga od przywódców znacznie szerszego spojrzenia na biznes niż dotychczas. O tym, na co powinni zwrócić uwagę liderzy firm w czasach dynamicznego rozwoju technologii, opowiada Hans van Grieken, kierujący działem Technology Research & Insight firmy Deloitte na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Rozmawia Mateusz Żurawik.

Hans van Grieken kieruje działem przygotowującym najważniejsze analizy firmy Deloitte. W Warszawie zaprezentował dziewięć najważniejszych trendów, które powinni wziąć pod uwagę liderzy tworzący strategię cyfrową dla swoich firm.

Twierdzi pan, że każda firma jest technologiczna. Co pan przez to rozumie?

Coraz częściej firmy będą zauważać, że ich klienci cyfryzują swoje procesy. W przypadku największych organizacji cyfryzacja jest już niemal oczywistością, coraz częściej proces ten zachodzi również w mniejszych przedsiębiorstwach. Jeśli wszyscy moi klienci są coraz bardziej zaawansowani cyfrowo, to jako lider również muszę skupić się na przygotowaniu strategii cyfrowej.

...

PRZECZYTAJ TAKŻE: Wizja i kształtowanie strategii »

Przywódca musi być zaangażowany 

Lidia Zakrzewska PL, Mariusz Smoliński PL

Skuteczne przywództwo to ciągłe poszukiwanie równowagi między różnymi cechami.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 98% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy