X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Przygotuj odpowiedź, która zażegna skandal

PREMIUM

(Nr 89-90, lipiec - sierpień 2010)

Alice Tybout, Michelle Roehm  · 12 min

Nagłośniony przez opinię publiczną i media skandal może poważnie zaszkodzić wizerunkowi i  pozycji firmy na rynku, nawet jeśli nie jest ona głównym sprawcą zdarzenia. Afery mogą bardzo łatwo wykroczyć swoim zasięgiem poza pierwotnych „winowajców” i objąć inne ogniwa konkretnego łańcucha wartości. Mogą też uderzyć w przedsiębiorstwa spoza tego łańcucha, postrzegane jako podobne do domniemanych winowajców.
Wykorzystując własne, ponaddziesięcioletnie doświadczenie badawcze, profesorowie marketingu opracowali czterostopniowe, ramowe podejście, dzięki któremu menedżerowie będą mogli reagować na skandal, stosując najwłaściwszą metodę w najwłaściwszym momencie.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 97% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy