X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Przesądy są wrogiem aliansów

PREMIUM

(Nr 76, czerwiec 2009)

Koen Heimeriks  · 2 min

Często im większe jest doświadczenie firmy w tworzeniu aliansów, tym słabsze są wyniki jej kolejnych sojuszy. Dlaczego? Najprawdopodobniej podmioty te nabierają przesadnej wiary we własne zdolności i bazują na błędnych przekonaniach odnośnie praktyk, które są gwarancją sukcesu. Aby przełamać ten niekorzystny schemat postępowania, warto eksperymentować i dostosowywać się do nowych kontekstów.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 88% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy