X
Zdobądź pewne komepetencje w niepewnych czasach
30 szkoleń tematycznych online.
Nawet 5 szkoleń w cenie 1!
87,6% zadowolonych klientów
Kup >>
300 od 59

Przekaz, który trafia do serc klientów

PREMIUM

(Nr 158, kwiecień 2016)

Andrzej J. Horoch  · 13 min

Firmy działające na utowarowionych rynkach od lat próbują przyciągnąć uwagę konsumentów nie tylko unikalnymi cechami produktów, ale i budowanymi wokół nich historiami i emocjami. Okazuje się, że podejście emocjonalne sprawdza się nie tylko w odniesieniu do klientów indywidualnych, ale również w odniesieniu do wymagających klientów biznesowych. Przykłady trzech warszawskich wieżowców dowodzą, że nawet w branży deweloperskiej, gdzie każdy budynek jest wyjątkowy i niepowtarzalny, warto wzmacniać unikalną propozycję wartości, sięgając do emocji i nowych środków przekazu. W artykule przedstawiamy przykład apartamentowca Cosmopolitan, którego unikatową bryłę i lokalizację wzmocniono kosmopolitycznym charakterem miejsca i jego lokatorów. Przy biurowcu PRIME najemców przekonano nie tylko wysoką jakością budynku, ale też siłą prostoty i trwałości. A do wznoszonego budynku Mennica Legacy Tower najemców zachęcano dzięki wykorzystaniu nowych technologii, na czele z wirtualną rzeczywistością 3D. Efekty działań stołecznych deweloperów pokazują, że nawet wymagający klienci biznesowi reagują emocjonalnie na pewne wartości, gdyż budują one poczucie przynależności do czegoś, z czym warto się identyfikować.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 99% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy