X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Internet co jakiś czas przynosi nowe idee, kwestionujące status quo i wprowadzające zupełnie nowe zasady gry. Jedną z takich przełomowych idei są zakupy programatyczne, czyli automatyczny zakup powierzchni reklamowej, realizowany w czasie rzeczywistym, za pośrednictwem odpowiednio skonfigurowanych algorytmów. Dzięki nowej technologii reklamodawcy są w stanie sprofilować surfującego w sieci użytkownika, a następnie wyświetlić odpowiednio przygotowaną reklamę na jego komputerze lub smartfonie. Model zakupu programatycznego pozwala na hipertargetowanie, czyli dostarczanie treści reklamowych do precyzyjnie zdefiniowanych segmentów konsumentów obecnych w sieci. Przy połączeniu nowego rozwiązania z bazami danych o klientach i informacjami o użytkownikach Internetu targetowanie przez media cyfrowe staje się precyzyjne i skuteczne jak nigdy dotąd. Nowa idea niesie wiele szans, jednak towarzyszą im spore wyzwania. Artykuł przybliża tajniki zakupu programatycznego i podpowiada reklamodawcom, jak opanować ten obszar.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 99% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Trzy tytuły – trzy perspektywy HBRP.pl, ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy