X
Zdobądź pewne komepetencje w niepewnych czasach
30 szkoleń tematycznych online.
Nawet 5 szkoleń w cenie 1!
87,6% zadowolonych klientów
Kup >>
300 od 59

Polskie firmy w Unii Europejskiej – oczekiwania i efekty

PREMIUM

(Nr 28, czerwiec 2005)

Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek  · 7 min

Rosnący popyt na polskie produkty na rynku unijnym, zwiększenie eksportu, poprawa jakości towarów, wzrost inwestycji – to tylko część zmian, jakie zanotowały małe i średnie przedsiębiorstwa w rok po wejściu do Unii Europejskiej. I choć zmiany nie są duże, to ich kierunek nie budzi obaw. Tak wynika z badania Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”, która zestawiła oczekiwania przedsiębiorców sprzed wejścia Polski do Unii Europejskiej z ich obserwacjami w rok po akcesji.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 96% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy