X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Ewolucja potrzeb i oczekiwań konsumentów stawia przed firmami coraz większe wyzwania. Badanie Przyszłość popytu konsumpcyjnego (The Future of Consumer Demand), przeprowadzone przez Trajectory na zlecenie banku HSBC, wyodrębniło główne trendy, które będą miały największy wpływ na produkty i usługi oferowane konsumentom oraz na sposób ich sprzedaży.

Wyniki wskazują, że z perspektywy rynku dóbr i usług konsumpcyjnych coraz większą rolę będą odgrywały: siła nabywcza kobiet, starzejące się społeczeństwa, rozwój klasy średniej, osiągające dojrzałość pokolenie Y, postęp technologiczny. W nadchodzących latach wygrają firmy, które przygotują się na te zmiany.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 99% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy