X
Następny artykuł dla Ciebie

Poczta elektroniczna ciągle w użyciu

PREMIUM

(Nr 128, październik 2013)

Barry Gill

Co pewien czas wyznawcy najnowszych cybertrendów ogłaszają śmierć poczty elektronicznej. Nie wierzcie im. Ludzie nadal poświęcają na korzystanie z tego narzędzia pół dnia pracy, ufają mu i w sumie są z niego zadowoleni – takie są wyniki naszej zeszłorocznej ankiety z udziałem 2600 użytkowników e‑poczty ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Republiki Południowej Afryki.

Poczta elektroniczna nie umarła; ona tylko zmienia swoje przeznaczenie. Staje się łatwym do przeszukania archiwum, dowodem operatywności menedżerów i sposobem dostarczania dokumentów. A mimo popularności mediów społecznościowych jest wciąż najskuteczniejszym narzędziem do współpracy zawodowej.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy