X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Platformy w natarciu

PREMIUM

(Nr 153, listopad 2015)

Feng Zhu  · 4 min

Amazon rozpoczynał działalność jako internetowa księgarnia, ale po 20 latach niewiele jest produktów, których ta witryna nie miałaby w swojej ofercie. W przypadku wielu dóbr Amazon działa jak tradycyjny sklep detaliczny, osiągając zyski dzięki marżom. Inne produkty stanowią ofertę zewnętrznych sprzedawców – podmiotów handlowych, które płacą za wykorzystanie Amazona jako platformy sprzedaży. O platformowych modelach biznesowych, w których technologia stanowi łącznik pomiędzy kupującymi a sprzedającymi, nigdy wcześniej nie było tak głośno.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 98% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy