X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Outsourcing jako narzędzie transformacji firmy

PREMIUM

(Nr 76, czerwiec 2009)

1 min

Trudne warunki biznesowe zmuszają organizacje do poszukiwań nowych źródeł rezerw i optymalizacji struktur oraz procesów wewnętrznych. Podstawowym celem tej ustawicznej transformacji powinno być skupienie się na tych obszarach i funkcjach, które są trwałym źródłem przewagi konkurencyjnej, i zarazem wypracowanie elastyczności umożliwiającej wykorzystywanie nowych szans biznesowych.Warunkiem powodzenia tego procesu jest znalezienie odpowiednich partnerów, gotowych do przejęcia odpowiedzialności za część operacji realizowanych przez firmę. Wymaga to jednak zmiany podejścia do outsourcingu. Chodzi tu bowiem nie tylko o obniżanie kosztów i doskonałość procesową, ale też dostarczenie firmie nowych zasobów i kompetencji. Staje się on też źródłem innowacji.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 43% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy