X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Zbadano 250 organizacji. Następnie z tej próby wyodrębniono 6% firm czołowych pod względem inwestycji w trzy obszary mające wpływ na pracowników: technologię, otoczenie fizyczne i kulturę organizacyjną.

Przedsiębiorstwa te – a wśród nich Adobe, Accenture, Facebook i Microsoft – zaopatrywały pracowników w kosztowne technologie, przeznaczały większe niż inne organizacje nakłady na aranżację i wyposażenie biur oraz pomagały pracownikom zrozumieć, jakie znaczenie mają wykonywane przez nich zadania dla całej organizacji. Pod względem zwrotu dla akcjonariuszy organizacje te wyraźnie wyprzedziły firmy z indeksów S&P 500 i NASDAQ, z listy 100 najlepszych pracodawców miesięcznika „Fortune” i listy najlepszych miejsc pracy sporządzonej przez portal rekrutacyjny Glassdoor. Poza tym przewyższały inne badane przedsiębiorstwa pod względem wymienionych poniżej mierników.

Opłaca się inwestować w pracowników

PRZECZYTAJ TAKŻE: Wykorzystaj wiedzę pracownika »

Dlaczego firmy inwestują w szkolenia, które się im nie zwracają? 

Joanna Koprowska PL

162 mld dolarów wydane w samych tylko USA na firmowe programy rozwojowe to „wielki spisek szkoleniowy”?

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy