X
Zdobądź pewne komepetencje w niepewnych czasach
30 szkoleń tematycznych online.
Nawet 5 szkoleń w cenie 1!
87,6% zadowolonych klientów
Kup >>
300 od 59

ROL PAK, firmę produkującą opakowania z tworzyw sztucznych, opuściło w krótkim czasie kilku kluczowych pracowników. Prezes szuka przyczyn tego zjawiska. Aby je powstrzymać, planuje automatyzować niektóre procesy oraz wprowadzić system zachęt motywacyjnych.

Marek Lewandowski, główny technolog firmy ROL PAK, nieśmiało uchylił drzwi do gabinetu prezesa Stanisława Góralskiego i od razu złapał spojrzenie szefa.

– No, co się tak skradasz, wchodź – usłyszał.

Panowie znali się od lat. Lewandowski pojawił się w ROL PAK‑u zaraz po studiach. Był kreatywny, dynamiczny i bardzo zaangażowany. Rozwijał zawodowe umiejętności wraz z firmą i razem z nią przeżywał zarówno wzloty, jak i potknięcia. Bez względu na sytuację zawsze można było na niego liczyć.

...

Przeczytaj komentarze polskich ekspertów »

Grzegorz Woelke: Nie można rezygnować z inwestycji ani w maszyny, ani w ludzi 

Grzegorz S. Woelke PL

Henry Ford, założyciel Ford Motor Company, powiedział: „Jeśli jest jakiś sekret sukcesu, leży on w umiejętności przyjęcia punktu widzenia innych i patrzenia na rzeczy zarówno z pozycji rozmówcy, jak i własnej”.

Anna Wicha: Menedżerowie powinni ustalić kilka celów, które będą realizować 

Anna Wicha PL

W każdej firmie jest jakiś ruch kadrowy – ludzie odchodzą albo są zwalniani.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 99% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy