X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

O sukcesie start-upu bardziej niż zapał decyduje przygotowanie

PREMIUM

(Nr 153, listopad 2015)

Utpal M. Dholakia  · 2 min

Wielu przyszłych przedsiębiorców uważa pasję za klucz do sukcesu. Na przykład na witrynach finansowania społecznościowego rywalizują o to, kto wykaże się większym entuzjazmem wobec planowanych przedsięwzięć. Jeśli chodzi o zdobywanie funduszy, takie podejście może zdawać egzamin: zapał przemawia do większości niezawodowych inwestorów, chętnych do wsparcia nowego, wspaniałego pomysłu. Sprawy wyglądają jednak inaczej, jeśli chodzi o sukces w dłuższym okresie.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 96% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy