X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Prezes Jeremy Andrus opowiada, jak uwolnił od toksycznej kultury firmę Traeger, produkującą sprzęt do gotowania w plenerze.

Pewnego październikowego poranka 2014 roku, gdy wjeżdżałem na firmowy parking, przywitały mnie samochody strażackie. Podczas poprzedniej wizyty w centrali przedsiębiorstwa Traeger – producenta sprzętu do gotowania w plenerze, z siedzibą w stanie Oregon – którego prezesem byłem od niedawna, ogłosiłem ważne wieści. Poinformowałem wszystkich, że Traeger zamyka własne magazyny i całą logistykę przekazuje partnerowi zewnętrznemu, firmie UPS. Ze strategicznego punktu widzenia był to mądry ruch, a kilkudziesięciu pracownikom, którzy mieli ucierpieć na tej decyzji, zaoferowaliśmy hojne odprawy oraz pomoc w znalezieniu nowej pracy. Jednak wiadomość ta nie została dobrze przyjęta. Gdy wysiadłem z samochodu, okazało się, że płonie jeden z tirów należących do naszego przedsiębiorstwa. Nie mieliśmy pojęcia, kto za tym stoi, ale niewątpliwie było to celowe podpalenie.

CZY ZNASZ TAJEMNICZY I NIEWIDZIALNY SKŁADNIK SUKCESU FIRMY? »

Kultura firmy 

Nowy kluczowy zasób strategiczny, którym jak najszybciej musisz zacząć zarządzać.
Poznaj tajemniczy składnik sukcesu firm: wykorzystaj go w swojej organizacji, by zwiększyć jej atrakcyjność wśród klientów i pracowników. W czasach, gdy wszystko można skopiować, to dobrze zarządzana kultura organizacyjna staje się wyróżnikiem gwarantującym sukcesy.

...

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jaką firmę chcecie tworzyć? »

6 składowych wyższej kultury organizacyjnej 

John Coleman

Dzięki wyższej kulturze organizacyjnej spółka może osiągać 20-30% lepsze wyniki niż firmy konkurencyjne.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 99% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Trzy tytuły – trzy perspektywy HBRP.pl, ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy