X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Odwiedzając dowolną dużą firmę, można z łatwością rozpoznać dział obsługi klienta. Call center przypomina zazwyczaj halę fabryczną zastawioną rzędami biurek; siedzący przy nich pracownicy w zestawach słuchawkowych na głowie wiernie trzymają się schematów rozmów i w pośpiechu odbierają kolejne telefony, chcąc zminimalizować „czas obsługi”.

Pomieszczenie przemierzają kierownicy, którzy muszą uporać się z trudniejszymi sprawami i co jakiś czas zapraszają kogoś do wydzielonego pokoju, aby omówić jego wyniki.

...

Zostało 99% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy