X
Następny artykuł dla Ciebie

Smartfony, tablety i phablety podbijają świat. Według prognoz firmy badawczej Canalys,w 2016 roku na światowy rynek trafi aż 2,6 miliarda mobilnych urządzeń; najszybciej - w tempie 35% rocznie - rósł będzie udział tabletów. Urządzenia mobilne nie tylko cieszą si ęcoraz większą popularnością, ale także znajdują coraz szersze zastosowanie; przestały być domeną życia prywatnego i wkroczyły do firm - ułatwiają kierowanie przedsiębiorstwami, wspomagają sprzedaż, marketing i zarządzanie różnorodnymi czynnikami ryzyka.W biznesowym wykorzystaniu urządzeń mobilnych oczywiście przodują Stany Zjednoczone; dla 85% amerykańskich użytkowników smartfony stanowią istotne wsparcie w wykonywaniu codziennych obowiązków zawodowych.

A jak jest w Polsce? Czy nasz kraj podążaza światowymi trendami? Jaką rolę pełnią urządzenia i rozwiązania mobilne w rodzimych firmach? W jakim stopniu wspierają rozwój przedsiębiorstw, jakie przynoszą korzyści, a jakie stwarzają zagrożenia?To główne zagadnienia, które były przedmiotem ilościowo‑jakościowego badania zrealizowanego wspólnie przez redakcję Harvard Business ReviewPolska i firmę Samsung*...

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy