Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Michał Iwanciw: Sprzedaż grupowa wiąże się z pewnym ryzykiem

Premium

· · 2 min
Michał Iwanciw: Sprzedaż grupowa wiąże się z pewnym ryzykiem

Nawiązując współpracę z portalem zakupów grupowych, biuro podróży zyskuje możliwość dotarcia do szerokiej grupy nowych, potencjalnych klientów. Nie może jednak zrazić do siebie dotychczasowych klientów, dlatego oferta kuponowa musi wyraźnie różnić się od oferty dystrybuowanej tradycyjnymi kanałami.

Zakupy grupowe stanowią doskonałą okazję do pozyskania szerokiej bazy klientów i dotarcia do osób, które poszukują konkretnych produktów czy usług. Należy jednak pamiętać, że korzystanie z nowego kanału sprzedaży wcale nie gwarantuje sukcesu, za to wiąże się z pewnym ryzykiem. Dlatego, zanim zapadnie decyzja o współpracy z serwisem zakupów grupowych, menedżerowie biura podróży powinni w pierwszej kolejności przeanalizować, jak tego typu oferty sprzedają się na tym i na innych, podobnych portalach. Jeżeli statystyki ilustrujące efektywność sprzedaży zbliżonych ofert okażą się zachęcające, wówczas warto nawiązać współpracę z RabatTonem po uprzednim rozważeniu, jaki wpływ na firmę, jej ofertę i klientów może przynieść zaangażowanie w sprzedaż kuponową.

...

Zostało 54% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »