X
Następny artykuł dla Ciebie

Przez całe lata Artdom był najbardziej innowacyjnym przedsiębiorstwem w branży artykułów gospodarstwa domowego. Teraz jednak zaczynają go wyprzedzać nowe firmy, a co gorsza – dyrektor do spraw badań i rozwoju Artdomu w ogóle się tym nie przejmuje.

Marcin Koryciński, dyrektor naczelny producenta wyrobów AGD, firmy Artdom, stał w firmowej kuchni i obserwował swoją poranną bułeczkę, powoli obracającą się w mikrofalówce. Jak bardzo to niewielkie urządzenie zmieniło sposób, w jaki ludzie gotują i jedzą. Doskonały wynalazek. Mały, szybki, wygodny i oszczędnie zużywający energię. „Sądziliśmy, że mikrofalówki zastąpią konwencjonalne piekarniki. Tymczasem, stały się zupełnie nową kategorią urządzeń kuchennych” – pomyślał.

Po 15 latach pracy w Artdomie Marcina nadal fascynowała branża artykułów gospodarstwa domowego. I innowacje, które były jej siłą napędową. Od 8 lat był dyrektorem naczelnym firmy i wciąż podtrzymywał jej zaangażowanie w badania i rozwój. Poprzysiągł sobie, że będzie dążyć do utrzymania reputacji Artdomu jako „pierwszej, najlepszej, jedynej” marki artykułów gospodarstwa domowego w kraju. Dlatego ostatnie wydarzenia tak bardzo go niepokoiły.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy