X
Następny artykuł dla ciebie

Julie Lodge‑Jarrett pracuje w firmie Ford od 21 lat, pełniąc rożne funkcje na całym świecie. Obecnie jako dyrektor do spraw talentów kieruje inicjatywą, która ma zachęcić jej koleżanki i kolegów do tworzenia lepszych sieci kontaktów w organizacji, której lista płac obejmuje 73 tysiące nazwisk. Julie Lodge‑Jarrett rozmawiała z redakcją HBR o wyzwaniach, przed jakimi stają menedżerki, gdy próbują nawiązać kontakty. Oto fragmenty tej rozmowy.

...

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jak efektywnie budować sieć kontaktów? »

99% czasu poświęconego na budowanie sieci kontaktów to strata czasu 

Greg McKeown

Ile czasu poświęcasz na budowanie swojej sieci kontaktów? Czy przynosi ci to korzyści? 

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy