X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Marek Kopyto: Na badania można wydać fortunę i mieć niewielkie korzyści

PREMIUM

(Nr 149-150, lipiec - sierpień 2015)

Marek Kopytko  · 3 min

W REALNYM ŚWIECIE rzadko zdarzają się proste wybory typusię proste wybory typu „A” albo „B”, dlatego menedżerom Universal Confectionery rekomendowałbym znalezienie złotego środka pomiędzy podejściami Andrzeja i Petera. Warto przeprowadzić badania konsumenta, gdyż ich lektura pozwoli nam ocenić potencjał kategorii i innowacji produktowej. Ostateczne decyzje powinny zawierać osąd organizacji bazujący na doświadczeniu. Oznacza to pewien poziom ryzyka, ale po to zatrudniamy doświadczonych menedżerów, aby potrafili ocenić, kiedy i jakie ryzyko trzeba podjąć...

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 98% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Trzy tytuły – trzy perspektywy HBRP.pl, ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy