X
Zdobądź pewne komepetencje w niepewnych czasach
30 szkoleń tematycznych online.
Nawet 5 szkoleń w cenie 1!
87,6% zadowolonych klientów
Kup >>
300 od 59

Autor - był menedżerem w dwóch funduszach powierniczych, autorem książek i artykułów, radcą prawnym, urzędnikiem państwowym, profesorem prawa i wykładowcą szkoły biznesu - opracował sześć reguł pozwalających zmaksymalizować efektywność bez uszczerbku na zdrowiu i bez zaniedbywania życia rodzinnego.

  1. Zestaw swoje atuty z potrzebami organizacji*.* Nie koncentruj się na tym, w czym jesteś najlepszy, lecz na tym, czego najbardziej potrzebuje firma.

  2. Liczą się wyniki, a nie czas poświęcony na wykonanie zadania*.*

  3. Najpierw pomyśl, potem czytaj i pisz.

  4. Przemawiaj publicznie **według planu, ale bądź gotów go zmienić.

  5. Zamiast wyznaczać szczegółowe zadania, przedstaw priorytety i pozwól podwładnym zdecydować, jak będzie wyglądała ich realizacja.

  6. Upraszczaj kwestie organizacyjne w codziennym życiu*.*

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 99% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Robert C. Pozen

jest starszym wykładowcą w Harvard Business School oraz członkiem Brookings Institution, organizacji non profit prowadzącej niezależne badania w obszarze polityki. Jego najnowsza książka ( napisana wspólnie z Theresą Hamacher) nosi tytuł The Fund Industry : How Your Money Is Managed (Wiley, 2011)

Bądź na bieżąco

Powiązane artykuły

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy