X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Magdalena Burnat Mikosz: Innowacyjność musi być wpisana w DNA organizacji

PREMIUM

(Nr 149-150, lipiec - sierpień 2015)

Magdalena Burnat Mikosz  · 3 min

WPROWADZANIE nowego produktu na rynek w dobie dynamicznych zmian modeli zarządzania organizacjami nie jest łatwym zadaniem, tym bardziej w przypadku produktów, które mają szanse wywołać zakłócenie dotychczasowego rynkowego status quo (mówimy wówczas o tzw. innowacji przełomowej – Disruptive Innovation) oraz zrewolucjonizować dotychczasową ofertę przedsiębiorstwa.

W przypadku UC zmiana jest pochodną kryzysu dochodowości dotychczasowego modelu działania, co czynni wybór adekwatnego rozwiązania jeszcze trudniejszym. Pojawia się kluczowe pytanie o to, czy popyt na nowy produkt ma szanse zrodzić się z dotychczasowego modelu push, gdzie firma kształtowała potrzeby i oczekiwania konsumentów, czy też jest efektem wsłuchania się w potrzeby konsumenta (model pull), które zmieniają w wykładniczym tempie rzeczywistość rynkową...

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 97% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Trzy tytuły – trzy perspektywy HBRP.pl, ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy