X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Łańcuch dostaw 2009: konieczność nieustających zmian

PREMIUM

(Nr 68, październik 2008)

1 min

Zmieniające się dziś – szybciej niż kiedykolwiek wcześniej – warunki prowadzenia działalności biznesowej wymuszają na firmach ciągłe adaptowanie łańcuchów dostaw. Nawet tacy giganci jak Dell czy Lucent boleśnie przekonali się, że bez nieustającego dopasowywania się do rynkowych trendów nie można utrzymać pozycji lidera. Firmy muszą więc być gotowe do wprowadzania innowacji w łańcuchu dostaw – zarówno organizacyjnych i zarządczych, jak i technologicznych. Jakie są najnowsze trendy w tych obszarach?

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 54% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Trzy tytuły – trzy perspektywy HBRP.pl, ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy