X
Następny artykuł dla Ciebie

Aby zwrócić uwagę klientów na pojawiające się na rynku nowe produkty i usługi, firmy oraz agencje zajmujące się organizacją wydarzeń promocyjnych sięgają po coraz bardziej wyszukane narzędzia.

Agencje eventowe podejmują się organizacji skomplikowanych logistycznie i technologicznie, ale także niezwykle efektownych, wydarzeń. Celem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Jedną z firm posiadających doświadczenie w tym zakresie jest agencja Open‑Up, która w czerwcu 2016 roku podjęła się organizacji jednego ze sztandarowych projektów firmy farmaceutycznej USP Zdrowie. Inicjatorom wydarzenia zależało na zaprezentowaniu nowej marki Inovox Express – innowacyjnego leku OTC na ból gardła, który w sprzedaży detalicznej pojawi się jesienią tego roku.

Rynek farmaceutyczny w Polsce nieustannie rośnie, ale zaistnienie na nim z nowym produktem leczniczym nie należy do najłatwiejszych zadań. USP Zdrowie, wprowadzając kolejne nowości, bardzo mocno zwraca uwagę na aspekt edukacyjny. Biorąc pod uwagę strategię firmy oraz czynniki rynkowe, została podjęta decyzja, że najskuteczniejszym narzędziem pozwalającym zaprezentować nową markę w trudnym otoczeniu biznesowym będzie organizacja edukacyjno‑biznesowej, merytorycznej konferencji skierowanej do farmaceutów. Organizatorzy chcieli przekazać sporo informacji na temat nowych rozwiązań na ból gardła, dlatego zależało im na utrzymaniu koncentracji wszystkich uczestników na bardzo wysokim poziomie.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy