Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Kod kulturowy – ukryty klucz do sukcesu

· · 10 min
Kod kulturowy – ukryty klucz do sukcesu

Clotaire Rapaille

Clotair Rapaille jest absolwentem wydziału nauk politycznych, a także absolwentem psychologii oraz doktorem antropologii medycznej paryskiej Sorbony. Przez dziesięć lat pracował we Francji jako psychoanalityk, stosując podejście freudowskie i jungowskie. Rapaille zajmuje się badaniem wpływu kultury na biznes i na rynek; jest autorem kilku książek o kulturowym znaczeniu produktów codziennego użytku, takich jak szampon, kawa, samochód czy papier toaletowy.

Joanna Koprowska

Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”.

Polecane artykuły